OTOMOTİV SEKTÖRÜ

Otomotiv endüstrisinde faaliyet gösteren şirketler, ulaşım için kullandığımız tüm araçların tasarımı ve geliştirilmesi ve üretimi dahil olmak üzere çok çeşitli operasyonlara katılmaktadır. Aslan Otomasyon, yıllar içerisinde otomotiv endüstrisine çok çeşitli makineler ve ısmarlama otomatik çözümler sunmuştur. Ismarlama otomatik çözümler, geleneksel yöntemler kullanılarak yapılamayan üretim sorunlarını çözebilmiştir. Otomotiv sektöründe otomasyon çözümleri genellikle yüksek düzeyde üretim gerektiren ve insanları riske atabilecek tekrarlayan görevleri yerine getirmek için uygundur. Prosesiniz ne olursa olsun, Aslan Otomasyon çevrim sürenizi iyileştirmek ve verimliliği artırmak için doğru çözümü sağlar. Müşterilerin genel olarak özel bir rekabet avantajı sağlamak için otomotiv otomasyonunu benimsemelerine yardımcı olur.

Otomotiv Sektöründe Otomasyonun Önemi

Bugün dijitalleşme, otomotiv sektörünü daha şeffaf, daha görsel ve daha organize hale getiriyor. Dijitalleşme nedeniyle üretilen verilerle işler daha kolay ve basit hale geliyor. En yüksek düzenin analitiği deneyimleniyor, konuyla ilgili derin bir fikir veriyor ve temel nedeni daha iyi anlaşılıyor. Bu ortamda başarılı kalmanın sırrı çok çalışma, karşılıklı katılım ve daha iyi ve sağlıklı çalışma koşullarının sağlanması yoluyla artar. Bugün, herhangi bir işletmenin ihtiyacı, her şeyin hızlı bir şekilde uyarlanabilmesi için işleri en iyi şekilde yapmaktır. Burada esneklik devreye giriyor; üretim hatları, bugün, ne kadar gelebilir esnek olması gerekir, ürün pazar gereksinimi ve müşterilerin beklentisine göre yapılır. Ve tüm bunlarda otomasyonun oynadığı çok büyük bir rol var. Otomasyon gereksinimini tasarlayabilecek doğru partneri seçmek de aynı derecede önemlidir. Makine ve hat kullanılabilirliğini iyileştirmek ve duruş sürelerini azaltmak, tahmini bakım ve koşul temelli bakım uygulamalarına yol açmak için çok önemlidir. İlgili tüm düzey ve birimlerdeki gereksinimlerin net bir şekilde anlaşılması, mevcut teknolojiler ve mevcut süreçlerdeki boşlukların bilinmesi, teknoloji benimsenmesine yönelik bir strateji geliştirirken yapı taşlarıdır. Ayrıca, uygulama için bir yol haritası ve bu yeni nesil otomasyon çözümlerinin uygulanmasına yönelik sistematik bir yaklaşım, başarılı bir uygulamanın yolunu açmaktadır. Sayısallaştırma ve otomasyon çözümleriyle atölyede daha fazla iş güvenliği sağlanır, çalışma ortamları kesinlikle yukarı doğru bir kayma gerçekleşecektir. Otomasyon, otomotiv endüstrilerinin sıkıcı, kirli ve tehlikeli işleri üstlenmeleri ve artan üretim oranıyla tutarlı kaliteyi elde etmeleri için bir nimet olmuştur. Bugün, operatörlerin morali, gelişmiş otomasyon teknolojileri üzerinde çalışma fırsatı elde etme konusunda çok yüksektir ve bu nedenle artık herhangi bir piyasa değişikliğine cevap verebilirler. Son birkaç yıldan bu yana, her üç ayda bir yeni ürün, otomotiv pazarında rekabet avantajı elde etmenin anahtarı olmuştur. Bu, mevcut üretim tesislerinde çok fazla yük oluşturur.

Otomotiv Sektörü Otomasyon Teknolojilerine Neden İhtiyaç Duyar?

Emek ve Zaman Yoğun Süreçleri Dengelemek Birçok şirket, ihtiyaç duyulan imalat parçalarının envanter seviyelerini etkin bir şekilde yönetmek, kâğıt belgeleri dijitalleştirmek ve tedarikçilere ödemeleri zamanında işlemek gibi engellerle karşı karşıyadır. Bu operasyonel yükler çoğu zaman en önemli şeylerden uzaklaştırır: müşterilere birinci sınıf hizmet ve ürünler sunmak.

Verileri, Bağlantıyı ve Nesnelerin İnternetini Yönetme Modern otomobiller, kablosuz bağlantı yoluyla çok miktarda veri (örneğin, araç kullanımı ve bakımı hakkında) toplayan ve ileten sensörler ve mikrobilgisayarlarla giderek daha fazla gömülmektedir. Otomotiv endüstrisindeki şirketler, bu istatistikleri müşteriler için güvenli ve güvenilir bir şekilde depolama, yönetme ve analiz etmekten sorumludur.

İşletme maliyetlerini düşürme Giderek küreselleşen bir pazarda, otomobil üreticileri genellikle satış büyümesinde yavaşlama yaşar ve pazar payı kazanmak için mücadele eder. Şirketler, otomobil pazarında rekabetçi bir mevcudiyetini sürdürmek ve uygun fiyatlarla üstün otomobiller sunmak için işletme maliyetlerini mümkün olduğunca azaltmalıdır.

Müşteriler için yenilikçi çözümler sunmak Müşteriler için düşük maliyetleri korumanın yanı sıra, şirketler aynı anda en yenilikçi ürünleri müşteriye sunmalıdır. Otomobil üreticileri, örneğin, yanmalı motorlara elektrik ve yakıt hücresi ile çalışan alternatifler geliştirmek ve otonom sürüş teknolojilerini geliştirmek için 24 saat boyunca çalışırlar.

Bu zorlukların üstesinden gelmek için, otomobil endüstrisindeki birçok şirket otomasyon sistem ve araçlarına yöneliyor ve değer zincirinde daha fazla çeviklik ve daha verimli operasyonlar elde ediyor.