Gergi denetim sistemleri
SAĞLIK SEKTÖRÜ
Sağlık sektörü en ciddi sektörlerinden biridir, çünkü asıl amacı insanların karşılaştığı rahatsızlıkları ve kritik tıbbi koşulları iyileştirmektir. Endüstri sürekli olarak iyi kaynakların eksikliği ile ilgili sorunlarla karşı karşıyadır ve sunulan hizmetlerin seviyesini yükseltmek için sık sık yeni teknolojiler ve makineler tarafından desteklenmeye çalışılmaktadır. Buna ek olarak, hastanelerdeki süreçler çok karmaşık ve uzundur. Sağlık kuruluşuna adım attığında hastanın ayrıntılarını not etmek, testlere göndermek, sonuçlarını reçetelere toplamaktan her detayın merkezi olarak depolanması gerekir. Sistemler farklılık gösterse de hem sağlayıcıların hem de ödeyenlerin küresel olarak karşılaştıkları bazı benzer zorluklar vardır. Aslan Otomasyon, sağlık sektörü için geliştirdiği araçlarla kurallara dayalı, tekrarlayan görevleri yerine getiren, hız ve doğruluk söz konusu olduğunda hataya mahal vermeyen sistemler yaratır.
Otomasyonun Sağlık Sektörü İçin Yararları
Otomasyon yoluyla sağlık hizmeti sağlayıcılarına birçok faydası vardır. Müşteri kayıtlarının işlenmesi sadece uçtan uca kolaylaşmakla kalmayacak, otomasyon da sağlık kuruluşlarının sağladığı tüm değer zinciri boyunca verimliliklerin ve sinerjilerin gerçekleşmesine yol açacaktır. Sağlık hizmeti sunucuları denildiğinde; gündüz bakım hizmeti sağlayıcıları, klinikler, tam teşekküllü hastaneler, sigortacılar ve ilaç satış yerleri dahil olmak üzere tüm hizmet sağlayıcıları gamı dahil edilmektedir. Değer zincirinin otomasyonu, büyük hastanelere, üstlendikleri uçtan uca faaliyetleri tek, tutarlı ve birleşik bir yazılım setine entegre ettiklerinde özellikle fayda sağlayacaktır. Hastaların tıbbi kayıtlarının saklanması ve daha sonraki ziyaretlerde bunlara atıfta bulunulması, sadece hastanın geçmişine erişimi olmayan, aynı zamanda hastalar hakkında herhangi bir spesifik ilaç ve alerji açısından ayrıntılara sahip olan doktorlara ve sağlık görevlilerine büyük fayda sağlayacaktır. Ayrıca, finans ve hemşirelik işlevlerini hastanelerin yazılımına otomatikleştirerek, sinerjiler yoluyla elde edilen değer, daha iyi hasta tedavisi ve postoperatif bakım açısından büyüktür ve hastaların zamanında ödeme yaptığını garanti eder
Otomasyon Sağlık Sektörü İçin Operasyonel Verimliliği Nasıl Artırır?
Sağlık sektöründeki otomasyonu tanımanın temel amacı, hastaların hak ettiği kişiselleştirilmiş bakım düzeyini yeniden tanımlamaktır. Doktorlara gerekli verileri doğru zamanda anında sunmanın yanı sıra, makine öğrenimi ile akıllı bir şekilde otomasyon, doktorların istatistiksel kanıtlara dayanan bilinçli kararlar vermesini sağlar. Makine öğrenimi ve otomasyonunun sağlık uzmanlarının tekliflerini geliştirmesine yardımcı olacağı diğer alanlar şunlardır: İlgili öngörülerin erişilebilirliğinin artırın: Otomasyon, farklı kaynaklardan toplanan verilere daha fazla bilgi ve bağlam ekler. Yapılandırılmamış verileri yapılandırır, anlaşılması kolay bir formatta sunar ve doğru bilgileri yakalamanızı ve istenmeyen verileri atlamanızı sağlar. Bakım hizmetleri için proaktif bir yaklaşımı takip edin: Verilerden elde edilen bilgiler, tekrar enfeksiyon kapma ve hastaneye yatırılma riski yüksek olan hastaların bir listesine sahip olmanızı sağlar. Ve bunun sonucunda tedavi ve gerekli özel bakım seviyesi için düzenlemeler yapılır. Akıllı analitiklerden operasyonel bilgiler edinin: Operasyonel bilgilerin kolay erişilebilir olması, gelir geliştirme fırsatlarını nerede bulabileceğinizden karar vermenizi sağlar. Sağlık profesyonellerinin erişilebilirliğinin artırılmasının yanı sıra, otomasyonun başka bir cephede de bazı avantajları vardır. Kabul süreçlerini sorunsuz hale getirin: Kabul işlemleri çok fazla arka uç çalışması gerektirir ve formalitelerin tamamlanması için hasta veya aile üyelerinin masadan masaya gitmeleri gerekebilir. Tüm süreci otomatikleştirerek kolaylaştırabilirsiniz. Bu sürecin otomasyonu, herhangi bir aksaklık olmadan bilgi akışının sorunsuz olmasını ve hastaların en kısa sürede gerekli bakımı almasını sağlayacaktır. Acil servis operasyonlarını kolaylaştırın: Acil servis işlemleri için kayıt işlemleri, check-in bölümleri ile doktorlar veya uzmanlar arasında sıkı bağlantı ve iş birliği gerekmektedir. Bu dağınık bölümler arasındaki bağlantıyı kurarken, hastaya yapılacak tedavinin bir arka koltuk alması ve diğer formaliteler tüm süreci geciktirebilir. Bu süreçlerin otomasyonu, hastanın endişelerini hafifletmeye ve tedavilerini ve bakımlarını ilk etapta tutmaya yardımcı olabilir. Hasta transfer süreçlerini kolaylaştırın: Hastanelerdeki sistemler birbiriyle bağlantılı değilse hasta transferi uzar. Tüm sistemleri sorunsuz bir şekilde ortak bir platforma getiren ve gerektiğinde gerekli belgeleri çıkararak ve paylaşarak iç ve dış aktarımı hızlandıran otomasyon teknolojisini kullanabilirsiniz. Tıbbi dokümantasyon sürecinde hareketliliği aşılayın: Hasta kayıtlarının manuel yönetimi sadece gizlilik ve güvenlik sorununu gündeme getirmekle kalmaz, aynı zamanda erişilebilirlik endişesi de doğurur. Belgeleri yüksek güvenlikli otomatik platformlarda depolamak her iki sorunu da giderir. Ayrıca, pratisyenler ve hastalar el cihazlarında bu uygulamalara erişebilir ve bunun sonucunda acil ve bilinçli bakım kolaylaşır. Lojistik ve envanterin uygun yönetimi: Sağlık tesisleri çoğunlukla gerekli tüm ilaç ve ekipmanlarla stoklanmaktadır, ancak her hastanın gereksinimi farklıdır. Tesisinizde envanter yönetimini otomatik hale getirebilir ve hastanızın talep ettiği her şeye sahip olduğunuzdan emin olabilirsiniz. Ayrıca, aksaklık olmadığından emin olabilirsiniz. Ayrıca, envanterin düzenli olarak yönetilmesi kaynaklarınızın zamanını ve çabalarını tüketir ve bu da otomasyonla kurtarılabilir.